Kui midagi tundub kahtlane, saad teatada inimestest ja autodest GoMore'is. Sul on ka võimalus blokeerida inimestel sinuga suhtlemine. GoMore tugi vaatab teabe läbi ja teeb vajaduse korral vajalikud sammud.
Mida peaksid teatama
- Pettused või kahtlane käitumine.
- Diskrimineeriv või solvav sisu.
- Ebatäpne või eksitav sisu.
- Kõigest muust, millest sinu arvates GoMore tugi peaks olema teadlik.
Mida sa ei tohiks teatada
- Vead või tehnilised probleemid. Selle asemel võid võtta ühendust GoMore tugiteenusega meie abikeskuse kaudu.
Kuidas aruannet esitada
Lihtsalt vajuta nuppu Teata ja järgi etteantud juhiseid. Kui teatad kasutajast, on sul ka võimalus teda blokeerida.
- Kasutajaprofiilist: Vajuta lehe allosas olevat nuppu Teata.
- Autoprofiilist: Vajuta lehe allosas olevat nuppu Teata.
- Sõnumid: Vajuta lehekülje paremal ülaosas olevat kolme punkti ikooni ja vajuta valikut Aruanne.
Mis juhtub, kui esitad aruande
GoMore tugi vaatab sinu esitatud teabe läbi ja teeb vajaduse korral vastavad sammud. Sinuga võetakse ühendust, kui on vaja täiendavaid selgitusi või kui sinu aruandes on olulisi uuendusi.
Mis juhtub, kui sa blokeerid kedagi
- Sõnumite saatmine: Ei sina ega blokeeritud isik ei saa üksteisele sõnumeid saata.
- Rendi broneerimine: Ei sina ega blokeeritud isik ei saa üksteiselt autosid broneerida.
Kas saad kellegi blokeeringu tühistada?
Kui sul on vaja blokeeritud isiku blokeeringut tühistada, võta ühendust GoMore kasutajatoega abikeskusest.