Mõnikord võib auto GoMore omanikuna rendile andmisel tekkida lisakulusid, näiteks parkimispiletid või teemaksud. Sellistel juhtudel on teil õigus saada hüvitist ja teil on võimalus nõuda rendileandjalt hüvitist.
Kui teie auto on kahjustatud, peaksite selle asemel esitama kahjunõude.
Kulutaotluse funktsiooni abil saab taotleda järgmist:
Kui teil on vaja taotleda mitut piletit või kulu, esitage iga pilet või kulu eraldi. See võimaldab iga kulu eraldi hinnata.
Järgmisi ei saa esitada kulutaotluse funktsiooni abil - selle asemel tuleb need esitada pöördudes otse GoMore toe poole.
Esita nõue võimalikult kiiresti, et selle väljamaksmise tõenäosus oleks parim. Nõudeid saab esitada kuni 60 päeva pärast rendi lõppemist.
Kui teil on vaja esitada nõue pärast nõude esitamise tähtaega, saate seda teha, võttes otse ühendust GoMore klienditoega.
Mõned nõuded saadetakse otse rentnikule ja mõned saadetakse GoMore tugi. Nõude esitamisel on selge, kellele nõue saadetakse.
Igal juhul teavitatakse teid e-posti teel, olenemata sellest, milline on tulemus.
Üürileandjale teatatakse, et olete taotlenud makseid. Seejärel on tal 72 tundi aega vastata. Üürnik võib valida, kas maksta või vaidlustada.
GoMore Tugi vaatab teie nõude läbi ja võtab teiega ühendust, kui meil on küsimusi või kui otsus on tehtud.