Kuidas saame aidata?

Abikeskus Autorent Abi auto omanikule Kulutaotluse esitamine

Kulutaotluse esitamine

Mõnikord võib auto GoMore omanikuna rendile andmisel tekkida lisakulusid, näiteks parkimispiletid või teemaksud. Sellistel juhtudel on teil õigus saada hüvitist ja teil on võimalus nõuda rendileandjalt hüvitist.

Kui teie auto on kahjustatud, peaksite selle asemel esitama kahjunõude.

Kulud, mille eest saate esitada nõude

Kulutaotluse funktsiooni abil saab taotleda järgmist:

Kui teil on vaja taotleda mitut piletit või kulu, esitage iga pilet või kulu eraldi. See võimaldab iga kulu eraldi hinnata.

Erandid

Järgmisi ei saa esitada kulutaotluse funktsiooni abil - selle asemel tuleb need esitada pöördudes otse GoMore toe poole.

  • Nõuded, mis sisaldavad juhiloa punkte.
  • Nõuded, mis sisaldavad kriminaalkaristust.
  • Välisvaluutas väljastatud nõuded.
  • Taotlused trahvi omandiõiguse ülekandmiseks.

Kuidas esitada kulutaotlus

  1. ** Leidke asjaomane rent
    Navigeerige veebisaidil **Rentals
    , valige vastav broneering ja otsige lehe ülaosas nuppu Uue kulutaotlus. Te võite leida asjakohase rendi ka auto Kättesaadavuse kalendri abil.
  2. Kuluaruande esitamine
    Seejärel juhatatakse teid nõude esitamise protsessi kaudu.

Millal saab nõude esitada?

Esita nõue võimalikult kiiresti, et selle väljamaksmise tõenäosus oleks parim. Nõudeid saab esitada kuni 60 päeva pärast rendi lõppemist.

Kui teil on vaja esitada nõue pärast nõude esitamise tähtaega, saate seda teha, võttes otse ühendust GoMore klienditoega.

Mis juhtub esitatud nõudega?

Mõned nõuded saadetakse otse rentnikule ja mõned saadetakse GoMore tugi. Nõude esitamisel on selge, kellele nõue saadetakse.

Igal juhul teavitatakse teid e-posti teel, olenemata sellest, milline on tulemus.

Nõuded saadetakse otse üürileandjale

Üürileandjale teatatakse, et olete taotlenud makseid. Seejärel on tal 72 tundi aega vastata. Üürnik võib valida, kas maksta või vaidlustada.

  • Kui üürnik maksab, kantakse võlgnetav summa teie GoMore-kontole. Seejärel saate selle välja maksta oma pangakontole.
  • Kui üürnik vaidlustab, edastatakse nõue GoMoresse. klienditoele, kes vaatab selle läbi ja võtab teiega ühendust. Kui jõutakse järeldusele, et teie nõue on kehtiv, kantakse võlgnetav summa teie GoMore kontole. Seejärel saate selle välja maksta oma pangakontole.

Nõuded, mis saadetakse GoMore Support

GoMore Tugi vaatab teie nõude läbi ja võtab teiega ühendust, kui meil on küsimusi või kui otsus on tehtud.

  • Kui GoMore tugi kiidab heaks, kantakse võlgnetav summa teie GoMore kontole. Seejärel saate selle välja maksta oma pangakontole.
  • Kui GoMore tugi lükkab tagasi, võetakse teiega ühendust ja antakse selgitus ning te ei saa hüvitist.

Kas said küsimusele vastuse?

Seotud artiklid

Abi auto omanikule

Parkimisnõuanded

Abi auto omanikule

Kiiruse ületamise trahvid

Abi auto omanikule

Kütuse või aku reguleerimine

Abi auto omanikule

Puhastamine

Kas sul on veel küsimusi?

Võta meiega ühendust