Mõnikord võib auto GoMore omanikuna rendile andmisel tekkida lisakulusid, näiteks parkimispiletid või teemaksud. Sellistel juhtudel on sul õigus saada hüvitist ja võimalus nõuda rentijalt hüvitist.
Kui sinu auto on kahjustatud, peaksite selle asemel esitama kahjunõude.
Kulutaotluse funktsiooni abil saab taotleda järgmist:
Kui sul on vaja taotleda mitut piletit või kulu, esita iga pilet või kulu eraldi. See võimaldab iga kulu eraldi hinnata.
Järgmisi ei saa esitada kulutaotluse funktsiooni abil - selle asemel tuleb need esitada pöördudes otse GoMore toe poole.
Esita nõue võimalikult kiiresti, et selle väljamaksmise tõenäosus oleks parim. Nõudeid saab esitada kuni 60 päeva pärast rendi lõppemist.
Kui teil on vaja esitada nõue pärast nõude esitamise tähtaega, saate seda teha, võttes otse ühendust GoMore klienditoega.
Mõned nõuded saadetakse otse rentnikule ja mõned saadetakse GoMore toele. Nõude esitamisel on selge, kellele nõue saadetakse.
Igal juhul teavitatakse sind e-posti teel, olenemata sellest, milline on tulemus.
Üürileandjale teatatakse, et oled taotlenud makseid. Seejärel on tal 72 tundi aega vastata. Üürnik võib valida, kas maksta või vaidlustada.
GoMore Tugi vaatab sinu nõude läbi ja võtab sinuga ühendust, kui meil on küsimusi või kui otsus on tehtud.