Kuidas saame aidata?

Abikeskus Autorent Äriauto rent Ootused ettevõtte omandis olevatele sõidukitele ja nende omanikele GoMore'is

Ootused ettevõtte omandis olevatele sõidukitele ja nende omanikele GoMore'is

Ettevõtte omanikuna, kes rendib sõidukeid GoMore'is, on väga oluline säilitada kõrged standardid sõidukite seisukorra, puhtuse ja üldise valmisoleku osas. See tagab, et iga rendikogemus on rentnike jaoks turvaline, usaldusväärne ja nauditav. Siin on põhjalik juhend selle kohta, mida GoMore ettevõtte sõidukitelt ja nende omanikelt ootab.

Hooldus ja seisukord

Regulaarne hooldus

  • Sõiduki standardid: Sinu kohustus on tagada, et sõiduk on alati ohutus seisukorras ja vastab kõigile seaduslikele nõuetele perioodiliste ülevaatuste, rehvirõhu, mustri sügavuse ja turvavarustuse osas. Enne igat renti veendu, et sõidukis on piisavalt õli, jahutusvedelikku, vett ja klaasipesuvedelikku. Sõiduk peaks olema ka esinduslik ning vastama selle kirjeldusele ja fotodele, mis on lisatud GoMore'i platvormile.

Rendieelne kontroll

  • Hoiatustuled ei põle: Veendu, et ei ole olulisi rikkeid, nagu punased hoiatustuled, mis võiksid mõjutada sõiduki tööd või ohutust. GoMore jätab endale õiguse tühistada rendileping või vähendada rendihinda, kui sõiduk ei vasta nendele standarditele. Sellistel juhtudel ei maksta sulle kompensatsiooni saamata jäänud renditulu eest.

Puhastamine

Soovitame sõidukeid puhastada seest ja väljast iga 3-4 nädala järel, sõltuvalt aastaajast ja kasutusest.

Enne töökoja/teeäärset abi

Keyless-autode juurdepääs

  • Lukustuse avamine rakenduse kaudu: Enne kui viid oma GoMore'i Keyless-sõiduki töökotta või kutsud teeäärse autoabi, veendu, et sõiduk on avatud rakenduse kaudu. See deaktiveerib vargusevastase immobilisaatori, võimaldades sõidukil käivituda.

Perioodilised ülevaatused

Isegi kui sõiduk on hiljuti läbinud ülevaatuse, võib siiski esineda vigu ja rikkeid, mis ei pruugi olla rentniku süü. Kahtluse korral kahjustuse vastutuse osas tuleks kahju hinnata sõltumatus töökojas, et teha kindlaks, kas rentnik on vastutav.

Sõiduki ettevalmistamine talveks

Talvevalmidus

  • Jääkaabitsad ja talverehvid: Hoia oma sõidukis jääkaabitsat, et aidata rentnikel külmumistemperatuuril aknaid ohutult puhastada. Kaalu oma sõidukite varustamist talverehvidega, et parandada haarduvust ja vähendada pidurdusteekonda külmematel kuudel. See mitte ainult ei hoia ära võimalikke õnnetusi, vaid võib kaasa tuua ka rohkem broneeringuid talvehooajal. Veendu, et rehvidel on piisav mustri sügavus, et jääga kaetud teedel turvaliselt sõita.

Üleandmise ja tagastamise protsess

Keyless-rentimine

  • Digitaalne leping: Kui sinu autosse on paigaldatud GoMore'is Keyless, täidavad rentnikud digitaalse lepingu, millele GoMore pääseb automaatselt ligi. Sa ei pea sõiduki üleandmisel või tagastamisel kohal viibima.

Teiste renditavate sõidukite rentimine

  • Omaniku või kaasomaniku kohalolek vajalik: Kui sul ei ole GoMore'is Keyless paigaldatud, peate ise või kaasomanik isiklikult kohal olema, et auto rentnikule üle anda ja täita rakenduses digitaalne rendileping. Samuti peab kumbki teist olema kohal sõiduki tagastamisel, et tagada auto seisukorra täpne dokumenteerimine fotode, kütuse ja läbisõidu registreerimisega.

Saadavus

Omanikuna peaksid ise või peab kaasomanik olema kättesaadav, et vastata rentnike sõnumitele ja kõnedele kogu rendiperioodi jooksul. Kiireloomuliste tehniliste probleemide korral Keylessiga või muude probleemide korral on nii teil kui ka rentnikul juurdepääs GoMore erakorralise abi telefonile. Kiireid vastuseid sõnumisüsteemis oodatakse enne renti, rendi ajal ja pärast rendiperioodi. Rikke või kiireloomuliste olukordade korral, kus GoMore ja rentnik ei saa omanikuga ühendust, võib GoMore vajadusel otsustada remondi üle ettevõtte omaniku nimel.

Hea suhtlemistooni säilitamine

  • Positiivsed kogemused: Säilita alati hea toon rentnike ja GoMore platvormiga suhtlemisel. See hõlbustab juhtumite käsitlemist ja tagab, et rentnikud valivad sinu sõidukid uuesti. Võta mis tahes lahkarvamuste või probleemide korral abi saamiseks ühendust GoMore'iga.

Neid juhiseid järgides saad tagada, et sinu ettevõtte sõidukid on hästi ettevalmistatud ja hooldatud, vastates GoMore'i kõrgetele rendikvaliteedi ja ohutuse standarditele. Selline pühendumine tipptasemele aitab säilitada positiivset mainet ja suurendab klientide rahulolu GoMore platvormil.

Kas said küsimusele vastuse?

Kas sul on veel küsimusi?

Võta meiega ühendust