Hilinenud tagastused võivad plaane segi paisata, eriti kui sul on vaja autot ise kasutada või kui järgmine rentnik juba ootel. Siin on juhised, kuidas hallata hilinenud tagastusi GoMore'is, sealhulgas sinu õigused autoomanikuna ja rentniku kohustused.
Õigeaegne tagastus: Rentnikud vastutavad rendiauto õigeaegse tagastamise eest. Nad peaksid sind teavitama, kui nad näevad ette viivitusi.
Rendiperioodi pikendamine: Kui rentnikud vajavad autot kauem kui algselt planeeritud, saavad nad taotleda pikendust GoMore rakenduse kaudu. Seda saab teha rakenduses või meie veebisaidil rendibroneeringu all oleva funktsiooni "pikenda rendi" kaudu. Pange tähele, et pikendamist saab taotleda ainult pärast rendiperioodi algust, mitte ette.
Pikendamistaotluste saamine: Kui rentnik taotleb rendiperioodi pikendamist, saad sa pikendamistaotluse, mille saad kas vastu võtta või tagasi lükata.
Vajalik nõusolek: Pikendus kehtib ainult siis, kui sina kui omanik sellega nõustud. Kui sa ei nõustu pikendamisega, on rentnik kohustatud auto tagastama algselt kokkulepitud ajal.
Puhveraeg: Planeeritud tagastusajast on 0 kuni 15-minutiline ajapikendus, mille jooksul hilinemistasu ei võeta.
Tasumudeli kirjeldus:
15 minutit kuni 24 tundi hilinemist: Tasu on 0,7% auto päevamäärast (kohandatud dünaamilise hinnastamisega) iga minuti kohta, sealhulgas esimesed 15 minutit.
Rohkem kui 24 tundi hilinemist: Hilinemistasu esimese 24 tunni eest, lisaks täielik päevatasu iga hilinenud päeva eest pluss haldustasu vastavalt meie renditingimustele.
Tasude jaotamine: Hilinemisest saadav lisarenditulu kantakse sulle, kui GoMore on rentnikult raha kätte saanud.