Kui rendid oma autot välja GoMore'is, võib tekkida olukordi, kus rendiperioodi jooksul tekivad lisakulud, nagu parkimistrahvid, kütusepuudujäägid või sillamaksud. Nende lisakulude hüvitamiseks on oluline neist teatada. Siin on juhend, kuidas esitada lisakulude nõue otse oma profiililt.
Kirjelda kulusid: Kirjelda selgelt lisakulude olemust. Näiteks täpsusta tasu tüüp (parkimine, teemaks, kütus), summa ja asjaolud, mille tõttu kulud tekkisid.
Laadi üles tõendid: Lisa kviitungid, trahvikviitungid või fototõendid, kui need on olemas. See dokumentatsioon on oluline kulude kontrollimiseks ja sinu nõude töötlemiseks.
Lõplik kontroll: Veendu, et kogu esitatud teave on täpne ja täielik.
Taotluse esitamine: Kui kõik andmed on kontrollitud ja dokumendid lisatud, esita nõue töötlemiseks.
Pärast seda, kui oled oma lisakulude nõude esitanud, vaatab GoMore tugi selle üle ja võtab ette järgmised sammud. See võib hõlmata rentnikuga ühenduse võtmist, kulude üksikasjade kinnitamist või rendi lõplike tasude kohandamist. Pane tähele, et GoMore saab nõuet töödelda ainult siis, kui me saame tõestada, et rentnik on maksmise eest vastutav.