GoMore autoomanikuna on renditulu haldamine oluline osa sinu kogemusest. See juhend pakub lihtsat meetodit, kuidas oma teenistus GoMore'ist oma isiklikule pangakontole kanda.
Kõigepealt logi sisse oma GoMore'i kontole. Siin haldad sa kõiki oma rendiga seotud aspekte, sealhulgas jälgid lõpetatud broneeringuid ja vaatad oma teenistust.
Liigu oma kontol maksete sektsiooni. Siit leiad valiku väljamakse taotlemiseks. Selle jätkamiseks klõpsa sellel.
Sul palutakse sisestada summa, mida soovid kanda. Võid valida konkreetse summa või kõik oma saadaolevad tulud.
Kui taotled väljamakset esimest korda, pead esitama oma pangakonto andmed. Veendu, et teave on täpne, et vältida viivitusi ülekandeprotsessis.
Järgnevate väljamaksete puhul salvestame sinu pangakonto andmed. Siiski kontrolli alati enne väljamakse kinnitamist, et teave on õige ja ajakohane.
Pärast pangakonto andmete sisestamist või kontrollimist pead väljamaksetaotluse kinnitama.
GoMore töötleb väljamakseid igal teisipäeval ja neljapäeval kell 13:00. Aeg, mis kulub raha sinu kontole jõudmiseks, võib sõltuvalt sinu panga töötlemisajast varieeruda, kuid tavaliselt võtab see 1-3 tööpäeva.
Neid samme järgides saad tõhusalt hallata oma teenistust ja tagada, et sinu renditulu kantakse sinu pangakontole viivitamata. Kui sul tekib probleeme või vajad täiendavat abi, on GoMore'i klienditugi valmis sind aitama.