Kuidas saame aidata?

Abikeskus Autorent Rentniku abi Rendi tagatisraha

Rendi tagatisraha

Kui rendid auto GoMore'i kaudu, võib broneeringu kõrval olla nõutav ka tagatisraha. See tagatisraha on mõeldud võimalike lisakulude, nagu trahvid, omavastutused jne, katteks. Siin on põhjalik juhend, et mõista, kuidas rendi tagatisraha GoMore'is toimib.

Kuidas tagatisraha toimib?

  • Tagatisraha nõue: Kui broneerid auto ja tagatisraha on nõutav, kuvatakse summa broneerimisprotsessi käigus.

  • Tagatisraha võtmine: Tagatisraha võetakse siis, kui broneering kinnitatakse.

Tagatisraha eesmärk

Tagatisraha kindlustab järgmiste kulude vastu:

  • Liiklustrahvid: Rendiperioodi jooksul liiklusrikkumiste tõttu tekkinud kulud.

  • Omavastutus: Kahju korral kohalduvad omavastutustasud.

  • Muud tasud: Kõik muud lisakulud, mis võivad rendi ajal tekkida.

Tagatisraha summa

  • Muutuv suurus: Tagatisraha suurus võib varieeruda sõltuvalt auto tüübist, broneeringu kestusest, rentniku vanusest ja broneeringu konkreetsetest üksikasjadest.

  • Nähtavus: Tagatisraha summa on alati broneeringu tegemise hetkel selgelt kuvatud, et tagada täielik läbipaistvus.

Tagasimaksmise protsess

  • Automaatne tagastamine: Tagatisraha, millest on maha arvatud võimalikud lisakulud, tagastatakse automaatselt sinu maksekaardile 4 päeva pärast rendi lõppu.

  • Panga töötlemisaeg: Pane tähele, et sinu pank võib vajada täiendavat töötlemisaega, enne kui vabastatud tagatisraha sinu kontol kuvatakse. GoMore ei saa seda protsessi kiirendada.

  • Kulude ületamine: Kui lisakulud ületavad tagatisraha summat, hoiame tagatisraha kinni ja võtame lisasumma sinu maksekaardilt.

Tühistamise korral

  • Kohene vabastamine: Kui rent tühistatakse, vabastatakse tagatisraha kohe.

  • Info tagatisraha vabastamise kuupäeva kohta: Tagatisraha vabastamise kuupäeva leiad rakenduse rendi ülevaatest või meie veebilehelt.

Kas said küsimusele vastuse?