Kuidas saame aidata?

Abikeskus Autorent Rentniku abi Juhend auto kättesaamiseks ja tagastamiseks GoMore'is

Juhend auto kättesaamiseks ja tagastamiseks GoMore'is

GoMore muudab auto rentimise lihtsaks, olenemata sellest, kas valid mugavuse huvides Keyless-rentimise või eelistad autoomanikuga kohtumist. Siin on kirjas täielik juhend, kuidas kättesaamise ja tagastamise protsess mõlema renditüübi puhul toimub.

Keyless-rentimine

Kättesaamine:

  1. Broneeringu kinnitus: Kui sinu broneering on kinnitatud, saad GoMore'i rakenduse kaudu juhised autole juurdepääsu saamiseks.

  2. Saabu auto asukohta: Kasuta rakendust auto asukoha leidmiseks. Saad auto täpse asukoha 30 minutit enne rendi algust.

  3. Ava auto: GoMore'i rakenduse kaudu saad avada auto. Võtmed leiad sõiduki kindalaekast.

  4. Kontrolli autot: Enne minema sõitmist kontrolli autot, et tuvastada olemasolevaid kahjustusi ja teata neist rakenduse kaudu. Kontrolli ka kütuse- ja läbisõidutaset. Meie rakendus juhendab sind kogu protsessi vältel.

Tagastamine:

  1. Pargi auto: Tagasta auto määratud kohta vastavalt broneeringus toodud juhistele. Sõida tagastuskohta aegsasti, et vältida võimalikke hilinemistasusid. Autot ei tohi tagastada rohkem kui 500 meetri kaugusel kättesaamise kohast. Rentnikuna pead auto seaduslikult parkima ja tagastama määratud alale kehtiva parkimislubaga ning tagama, et see on rendi lõpus ajapiiranguta parkimiskohas. Kui pargid auto ebaseaduslikult või piiranguga alale, vastutad kõikide tekkinud trahvide ja haldustasude eest. Omanik ei pea pärast Keyless-rentimist auto parkimise seaduslikkust kontrollima.

  2. Lukusta auto: Kui oled auto parkinud ja veendunud, et kõik on korras, lukusta auto GoMore'i rakenduse abil. Meie rakendus juhendab sind kogu tagastamisprotsessi vältel, muutes auto tagastamise kiireks ja lihtsaks.

  3. Teavita probleemidest: Kui rendi ajal oli probleeme, näiteks kahjustused või tõrked, siis teata neist rakenduse kaudu.

Võtmega rentimine

Kättesaamine:

  1. Lepi omanikuga kokku: Enne kättesaamist suhtle omanikuga, et kinnitada kättesaamise aeg ja koht.

  2. Kohtu omanikuga: Saabu kokkulepitud kohta õigel ajal. Tavaliselt tuleb sulle omanik seal autoga vastu.

  3. Kontrolli autot: Kõnni koos omanikuga ümber auto, et kontrollida, kas on olemasolevaid kahjustusi. Kontrolli kütuse taset ja tee pilte.

  4. Võta võtmed vastu: Kui kõik on kontrollitud ja kokku lepitud, annab omanik sulle võtmed.

Tagastamine:

  1. Kohtu omanikuga: Mine kokkulepitud kohta omanikuga kohtuma, et auto tagastada.

  2. Kontrolli autot omanikuga koos: Vaata auto koos omanikuga uuesti üle, et veenduda, et uusi kahjustusi pole tekkinud.

  3. Anna võtmed tagasi: Anna võtmed omanikule tagasi ja kinnita rendiperioodi lõpp.

Nõuanded sujuva kogemuse tagamiseks

  • Ole õigeaegselt kohal: Nii kättesaamisele kui ka tagastamisele õigeaegne saabumine on oluline, kuna see austab omaniku aega ja tagab, et sind ei kiirustata kontrollimise ajal.

  • Dokumenteeri kõik: Tee nii kättesaamisel kui ka tagastamisel fotosid, et jäädvustada auto seisukord. See aitab lahendada võimalikke vaidlusi, mis võivad hiljem tekkida.

  • Suhtle selgelt: Hoia autoomanikuga avatud suhtlemist. Kasuta GoMore'i sidesüsteemi, et olla sõnumite teel ühenduses ja täpsustada rendi osas kõiki detaile.

Neid juhiseid järgides saad tagada sujuva ja meeldiva autorendikogemuse GoMore'i abil, olenemata sellest, kas valid mugavuse huvides Keyless-rendi või eelistad omanikuga isiklikult kohtuda.

Kas said küsimusele vastuse?

Seotud artiklid

Rentniku abi

GoMore Keyless'i tutvustus

Rentniku abi

Mida teha, kui sa ei saa Keyless-auto lukustust avada?

Kas sul on veel küsimusi?

Võta meiega ühendust