Kuidas saame aidata?

Abikeskus Üldine Konto Kuidas muuta või uuendada oma parooli

Kuidas muuta või uuendada oma parooli

Kui oled unustanud oma parooli või soovid seda muuta, saate selle hõlpsasti lähtestada, järgides järgmisi kiireid samme:

  1. Mine sisselogimislehele

    • Mine GoMore'i: Ava oma GoMore rakendus või brauser ja mine sisselogimise lehele.
  2. Taotle parooli lähtestamist

    • Parooli unustamise valik: Kliki salasõna sisestusvälja all oleval lingil "Unustasid salasõna?".
    • Sisesta oma e-posti aadress: Sisesta oma e-posti aadress, mida kasutasid GoMore konto loomisel ja vajuta "Saada lähtestamise link". Saad e-maili juhistega.
  3. Vaata oma e-posti

    • Ava e-kiri: Otsi GoMore poolt saadetud kirja pealkirjaga "Lähtesta oma parool". Kui seda ei ole postkastis, kontrolli ka rämpsposti kausta.
  4. Lähtesta parool

    • Vajuta lingile: Vajuta e-kirjas olevale lingile, et minna parooli lähtestamise lehele. Sisesta uus parool, kinnita see uuesti sisestades ning vajuta "Lähtesta parool".
  5. Logi uue parooliga sisse.

    • Sisene oma kontole: Mine tagasi GoMore sisselogimise lehele ja logi sisse uue parooliga.

Kas oled sisse loginud Facebooki, Google'i või AppleID-ga?

  • Uuenda oma sisselogimisandmeid: Kui oled loonud oma GoMore profiili, kasutades sotsiaalmeedia kontosid (nagu Facebook, Google või Apple ID), pead parooli lähtestama nende platvormide kaudu.

Järgides neid samme, saad kiiresti taastada ligipääsu oma GoMore kontole. Kui parooli lähtestamisel tekib probleeme, võta julgelt ühendust meie klienditoega.

Kas said küsimusele vastuse?