Kui teil esineb probleem meie rakenduse või veebisaidiga, siis siin on mõned levinumad probleemid ja lihtsad sammud, mis aitavad teil need kiiresti lahendada. Palun proovige neid lahendusi enne klienditoega ühenduse võtmist, kuna paljud kasutajad on leidnud, et need nõuanded on lahendanud nende probleemid.
1. Sisselogimisprobleemid
Kui te ei pääse oma profiilile ligi või olete unustanud parooli, proovige järgmisi samme:
- Kontrolli oma sisselogimisandmeid: Veenduge, et sisestate õige e-posti aadressi ja parooli või kasutate õiget, kolmanda osapoole, sisselogimist (Facebook, Apple või Google).
- Parooli lähtestamine: Vajaduse korral kasutage salasõna lähtestamiseks linki "Unustatud salasõna". Vaata, kuidas seda teha siin.
- Tühjendage vahemälu ja küpsised: Aegunud vahemälu või küpsised võivad takistada sisselogimist. Proovige nad kustutada ja siis uuesti sisse logida.
- Brauseri uuendamine: Veenduge, et teie brauser on uuendatud või proovige alternatiivset brauserit.
2. Rakenduse tõrked, kokku jooksmine või muud vead
Juhul kui meie rakendus jookseb kokku, ei reageeri enam või teil esineb rakenduses muid funktsionaalsus vigu, siis siin on mõned lahendused, mida proovida:
- Sulgege ja taaskäivitage: Sulgege rakendus täielikult ja avage see uuesti.
- Telefoni taaskäivitamine: Taaskäivitus võib lahendada paljud, seadmega seotud, probleemid.
- Uuendage rakendust: Veenduge, et kasutate meie rakenduse viimast versiooni, kui ei, siis uuendage rakendust.
- Tühjendage rakenduse andmed (ainult Android): Mine valikusse Seaded > Rakendused > [rakenduse nimi] > Salvestusruum > Tühjenda andmed.
3. Lehe laadimisvead meie veebisaidil
Kui leht ei lae korralikult, kuvab tühja ekraani või laeb osaliselt, proovige järgnevat:
- Värskendage lehte: See võib, mõnikord, lahendada väiksemaid laadimisprobleeme.
- Tühjendage vahemälu ja küpsised: Aegunud andmed võivad takistada lehekülje laadimist. Proovige tühjendada brauseri vahemälu ja küpsised.
- Uuendage brauserit: Kui teie kasutatava brauseri uusim versioon ei ole kasutusel, uuendage seda.
- Lülitage reklaamiblokeerijad välja: Mõnikord takistavad reklaamiblokeerijad veebilehe laadimist. Lülitage blokeeria ajutiselt välja, et kontrollida, kas see lahendab probleemi.
4. Telefoninumber on seotud teise profiiliga
Kui meie süsteem näitab, et teie telefoninumber on juba seotud teise profiiliga, võib see olla tingitud vanast profiilist või profiilist, mis on loodud kolmandate osapoolte kaudu (nt Facebook, Google, Apple). Selleks puhuks on järgnevad juhised:
- Proovige ligi pääseda vanale profiilile: Kui kahtlustate, et telefoninumber on seotud vana profiiliga, proovige sisse logida kolmanda osapoole kontoga (nt Facebook, Google, Apple). Kui olete unustanud oma parooli, järgige parooli lähtestamise juhiseid, mille leiate siin.
- Võtke ühendust meie klienditoega: Kui te ei pääse vanale profiilile ligi, pöörduge meie klienditoe poole siin. Meie meeskond aitab leida profiili, mis on teie numbriga seotud, või lähtestab vajadusel telefoninumbri meie süsteemis.
5. Telefoninumbri kinnitamise SMS-i ei ole kohale toimetatud
Kui telefoninumbri kinnitamise SMS ei saabu, proovige järgmist:
- Oota ja proovige uuesti: Mõnikord võib SMS-i kohaletoimetamine viibida. Oodake paar minutit ja seejärel taotlege kinnituskoodi uuesti.
- Võtke ühendust meie klienditoega: Kui probleem püsib, palun võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saaksime teid aidata siit.
6. Maksetega seotud küsimused
Kui teie broneeringu tasumine ebaõnnestub või broneeringuprotsessi ajal ilmnevad vead siis lugege meie artiklit maksevigade ja -probleemide kohta.
Vajate rohkem abi?
Kui olete neid samme proovinud, kuid probleem püsib, võtke palun ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada täiendavat abi. Palun jagage meile üksikasju veateate kohta ning kõiki samme, mida olete juba probleemi lahendamiseks proovinud.