Kui teil on meie rakenduse või veebisaidiga probleeme, on siin mõned tavalised probleemid ja lihtsad sammud, mis aitavad neid kiiresti lahendada. Palun proovige neid lahendusi enne klienditoe poole pöördumist, sest paljud kasutajad leiavad, et need näpunäited lahendavad nende probleemid.
1. Sisselogimise probleemid
Juhul, kui te kogete, et ei pääse oma profiilile ligi või on unustanud oma parooli, on siin mõned sammud, mida saate teha:
- Kontrollige oma volitusi: Veenduge, et sisestate õige e-posti aadressi ja parooli või kasutate õiget kolmanda osapoole sisselogimist (Facebook, Apple või Google).
- Parooli lähtestamine: Vajaduse korral kasutage salasõna lähtestamiseks linki "Unustatud salasõna". Vaata, kuidas seda teha siin.
- Tühjendage vahemälu ja küpsised: Aegunud vahemälu või küpsised võivad takistada sisselogimist. Proovige neid kustutada ja uuesti sisse logida.
- Brauseri uuendamine: Veenduge, et teie brauser on uuendatud või proovige alternatiivset brauserit.
2. Rakenduse kokkupõrked, külmutamine või muud rakendusvigad
Juhul kui meie rakendus jookseb kokku, ei reageeri enam või teil esineb rakenduses muid funktsionaalsusvigu, on siin mõned asjad, mida proovida:
- Sulgege ja taaskäivitage: Sulgege rakendus täielikult ja avage see uuesti.
- Telefoni taaskäivitamine: Uus algus võib kõrvaldada paljud seadmega seotud probleemid.
- Upteeri rakendus: Veenduge, et kasutate meie rakenduse uusimat versiooni. Uuendage seda, kui te seda ei kasuta.
- Tühjendage rakenduse andmed (ainult Android): Minge valikusse Seaded > Rakendused > [rakenduse nimi] > Salvestusruum > Tühjenda andmed.
3. Lehekülje laadimisvead meie veebisaidil
Kui leheküljed ei lae korralikult, näitavad tühja ekraani või laadivad osaliselt, proovige seda:
- Välja uuendage leht: See võib mõnikord lahendada väiksemaid laadimisprobleeme.
- Tühjendage vahemälu ja küpsised: Aegunud andmed võivad takistada lehekülje laadimist. Proovige tühjendada brauseri vahemälu ja küpsised.
- Ajakohastage brauserit: Kui teie kasutatava brauseri uusim versioon ei ole kasutusel, uuendage seda.
- Lülitage reklaamiblokeerijad välja: Mõnikord takistavad reklaamiblokeerijad saidi laadimist. Lülitage need ajutiselt välja, et kontrollida, kas see lahendab probleemi.
4. Teises profiilis kasutatud telefoninumber
Kui meie süsteem ütleb, et teie telefoninumber on juba seotud mõne teise profiiliga, võib see olla tingitud vanast või kolmanda osapoole sisselogimisega (nt Facebook, Google, Apple) loodud profiilist. Järgnevalt saate teha järgmist:
- Katsuge vanale profiilile juurdepääsu: Kui te kahtlustate seda, logige sisse, kasutades kolmanda osapoole kontot. Kui olete unustanud oma salasõna, järgige selle lähtestamise samme siin.
- Kontakteeruge meie tugimeeskonnaga: Kui te ei pääse vanale profiilile ligi, võtke ühendust meie tugimeeskonnaga siin. Nad saavad aidata leida teie numbriga seotud profiili või nullida telefoninumbri meie süsteemides.
5. Telefoninumbri kinnitamise SMS-i ei toimetata kohale
Juhul kui kontrollsõnum ei jõua kohale, kui proovite oma telefoninumbrit kontrollida, proovige järgmist:
- Oota ja proovi uuesti: Mõnikord võib esineda väike viivitus. Oodake paar minutit, seejärel küsige koodi uuesti.
- Kontakteeruge meie klienditoega: Kui probleem püsib, võtke abi saamiseks ühendust meie tugimeeskonnaga siin.
6. Makseküsimused
Kui teie broneeringu tasumine ebaõnnestub või broneeringuprotsessi ajal ilmnevad vead, lugege meie artiklit maksevigade ja -probleemide kohta.
Kas vajate veel abi?
Kui olete neid samme proovinud ja teil tekivad endiselt probleemid, võtke edasise abi saamiseks ühendust meie tugimeeskonnaga. Esitage kindlasti üksikasjad vea kohta ja kõik vigade kõrvaldamise sammud, mida olete juba proovinud.