Kuidas saame aidata?

Abi Autorent Äriauto rent Kahjudest ja lisakuludest teatamine ettevõtte omanikuna GoMore'is

Kahjudest ja lisakuludest teatamine ettevõtte omanikuna GoMore'is

Ettevõtjana, kes rendib sõidukeid GoMore, on oluline mõista rendi ajal tekkinud kahjustustest ja lisakuludest teatamise protsessi. See juhend annab ülevaade, kuidas neid olukordi tõhusalt käsitleda.

Trahvid ja tasud

Liiklus- ja parkimistrahvid

  • Vastutus: Kõik parkimistrahvid, kiirusepiirangud, teemaksud ja muud sarnased tasud, mis tekivad rendiperioodi jooksul, on rentniku vastutusel.

  • Teatamise protsess: Kui saad sellise trahvi või tasu, siis peaksid selle viivitamatult tasuma ja seejärel sellest teatama lõpetatud rendilepingu all GoMore'i platvormil. Vali "Teata lisakuludest" ja lae üles foto kulust ning maksekviitung. See dokumentatsioon on vajalik selleks, et GoMore saaks rentnikult vastavalt tasu võtta. Pane tähele, et rentnikelt ei saa nõuda võimalikke viiviseid.

Kilomeetri- ja kütuseparandused

Erinevused näitudes

  • Kuidas teatada: Kui arvad, et registreeritud kilomeetrite või kütuse taseme osas on lahknevusi, tuleks sellest teatada GoMore toe kaudu, valides lõpetatud rendilepingu alt "Teata lisakuludest". See tagab, et GoMore saab tasusid kohandada ja kanda õige summa sinu kontole, kui rentnik on tasunud. Meie rakendus ja Keyless-tehnoloogia püüavad toetada kütuse näidu võimalikult täpset lugemist. Mõne sõiduki näidud ei pruugi siiski olla 100% täpsed auto tehniliste piirangute tõttu.

Uute kahjustuste teatamine

Regulaarsed sõiduki kontrollid

  • Kontroll: Soovitatav on oma sõidukit sageli kontrollida ja üle vaadata, et avastada kahjustusi. Kui leiad uusi kahjustusi, mis sinu arvates on põhjustatud rentniku poolt ja mida ei ole sõiduki tagastamise ajal teatatud, pead sellest teatama GoMore toe kaudu 48 tunni jooksul.

  • Kuidas teatada: Uut kahjustust saad teatada, klõpsates lõpetatud rendilepingu all või jaotises "Kahjustused ja teated" nuppu "Teata kahjustusest". Keyless-autode puhul dokumenteeri uued kahjustused koos rentnikuga sõiduki tagastamise ajal ja veendu, et need on lisatud rendilepingusse.

Olemasolevad kahjustused

  • Uuenda oma sõiduki profiili: Pea meeles, et uuendaksid oma sõiduki profiili GoMore platvormil kõigi olemasolevate kahjustustega ja lisa ka uued kahjustused, kui need tekivad. Sõiduki profiili uuendamata jätmine võib kaasa tuua haldustasu GoMore'is.

Neid juhiseid järgides saad tagada, et kogu vajalik teave on täpselt esitatud ja dokumenteeritud, kaitstes oma huve ja säilitades oma rentnike jaoks kõrgetasemelise teenuse GoMore platvormil.

Sinu hüvede mõistmine: Mida ettevõtete omanikud GoMore platvormilt saavad

GoMore kaudu sõidukeid rentiva ettevõtte omanikuna võid uurida, mida saad sina meile makstud tasude eest. Siin on üksikasjalik ülevaade teenustest ja hüvedest, mida tasud katavad, tagades, et saad meie platvormi kasutamisest maksimaalset kasu.

Turundus ja rentnikega suhtlemine

Nähtavus ja ulatus

  • Tasuta sõidukite kuulutused: Kuulutuste loomine GoMore'is on tasuta. Saad lisada nii palju sõidukeid kui soovid, ilma et peaksid silmitsi seisma piirangute või lisakuludega.

  • Turundusekspertiis: GoMore kasutab täiustatud turundusstrateegiaid, et tagada sinu sõidukite märkimisväärne nähtavus, jõudes suure hulga potentsiaalsete rentnikeni.

Finantskäsitlus

Sujuvamad tehingud

  • Maksete töötlemine: GoMore tegeleb kõigi maksetehingute aspektidega sinu ja rentnike vahel, tagades sujuva, turvalise ja probleemivaba protsessi.

Tugi ja turvalisus

Pühendunud abi

  • Tugi: Ligipääs GoMore'i tugimeeskonnale, sealhulgas spetsiaalne teenindus ettevõtete omanikele, et aidata sind mis tahes küsimuste või probleemide korral, millega võid kokku puutuda.

  • Rentnike sõelumine: Iga uut rentnikku kontrollitakse põhjalikult ja ta peab enne sõiduki rentimist esitama digitaalse ID, kinnitatud juhiloa, telefoninumbri, aadressi ja makseandmed. See protsess suurendab turvalisust ja usaldust.

Lisatasude haldamine

Käsitlemine ja abi

  • Lisatasude töötlemine: GoMore haldab kõiki võimalikke lisatasusid, näiteks lisakilometraaži või eripuhastusnõuete eest.

  • Kahjunõuete tugi: Abi osutatakse ka kahjunõuete puhul. GoMore aitab kahju hindamisel ja hõlbustab rentnikelt mis tahes kohaldatavate omavastutustasude sissenõudmist, kui on võimalik tõestada, et kahju tekkis rendi ajal.

Kokkuvõtteks

Tasud, mida sa ettevõtte omanikuna GoMore-ile maksad, reinvesteeritakse, et pakkuda nii sulle kui ka sinu klientidele sujuvat, turvalist ja tõhusat rendikogemust. Alates sinu sõidukite turundamisest kuni tehingute käsitlemise ja toe pakkumiseni, need teenused mitte ainult ei vabasta sind halduskoormusest, vaid aitavad ka meelitada ligi ja hoida usaldusväärset rentnike baasi.

Kas said küsimusele vastuse?