Ettevõtjana, kes rendib sõidukeid GoMore, on oluline mõista rendi ajal tekkinud kahjustustest ja lisakuludest teatamise protsessi. See juhend annab ülevaade, kuidas neid olukordi tõhusalt käsitleda.
Vastutus: Kõik parkimistrahvid, kiirusepiirangud, teemaksud ja muud sarnased tasud, mis tekivad rendiperioodi jooksul, on rentniku vastutusel.
Teatamise protsess: Kui saad sellise trahvi või tasu, siis peaksid selle viivitamatult tasuma ja seejärel sellest teatama lõpetatud rendilepingu all GoMore'i platvormil. Vali "Teata lisakuludest" ja lae üles foto kulust ning maksekviitung. See dokumentatsioon on vajalik selleks, et GoMore saaks rentnikult vastavalt tasu võtta. Pane tähele, et rentnikelt ei saa nõuda võimalikke viiviseid.
Kontroll: Soovitatav on oma sõidukit sageli kontrollida ja üle vaadata, et avastada kahjustusi. Kui leiad uusi kahjustusi, mis sinu arvates on põhjustatud rentniku poolt ja mida ei ole sõiduki tagastamise ajal teatatud, pead sellest teatama GoMore toe kaudu 48 tunni jooksul.
Kuidas teatada: Uut kahjustust saad teatada, klõpsates lõpetatud rendilepingu all või jaotises "Kahjustused ja teated" nuppu "Teata kahjustusest". Keyless-autode puhul dokumenteeri uued kahjustused koos rentnikuga sõiduki tagastamise ajal ja veendu, et need on lisatud rendilepingusse.
Neid juhiseid järgides saad tagada, et kogu vajalik teave on täpselt esitatud ja dokumenteeritud, kaitstes oma huve ja säilitades oma rentnike jaoks kõrgetasemelise teenuse GoMore platvormil.
GoMore kaudu sõidukeid rentiva ettevõtte omanikuna võid uurida, mida saad sina meile makstud tasude eest. Siin on üksikasjalik ülevaade teenustest ja hüvedest, mida tasud katavad, tagades, et saad meie platvormi kasutamisest maksimaalset kasu.
Tasuta sõidukite kuulutused: Kuulutuste loomine GoMore'is on tasuta. Saad lisada nii palju sõidukeid kui soovid, ilma et peaksid silmitsi seisma piirangute või lisakuludega.
Turundusekspertiis: GoMore kasutab täiustatud turundusstrateegiaid, et tagada sinu sõidukite märkimisväärne nähtavus, jõudes suure hulga potentsiaalsete rentnikeni.
Tugi: Ligipääs GoMore'i tugimeeskonnale, sealhulgas spetsiaalne teenindus ettevõtete omanikele, et aidata sind mis tahes küsimuste või probleemide korral, millega võid kokku puutuda.
Rentnike sõelumine: Iga uut rentnikku kontrollitakse põhjalikult ja ta peab enne sõiduki rentimist esitama digitaalse ID, kinnitatud juhiloa, telefoninumbri, aadressi ja makseandmed. See protsess suurendab turvalisust ja usaldust.
Lisatasude töötlemine: GoMore haldab kõiki võimalikke lisatasusid, näiteks lisakilometraaži või eripuhastusnõuete eest.
Kahjunõuete tugi: Abi osutatakse ka kahjunõuete puhul. GoMore aitab kahju hindamisel ja hõlbustab rentnikelt mis tahes kohaldatavate omavastutustasude sissenõudmist, kui on võimalik tõestada, et kahju tekkis rendi ajal.
Tasud, mida sa ettevõtte omanikuna GoMore-ile maksad, reinvesteeritakse, et pakkuda nii sulle kui ka sinu klientidele sujuvat, turvalist ja tõhusat rendikogemust. Alates sinu sõidukite turundamisest kuni tehingute käsitlemise ja toe pakkumiseni, need teenused mitte ainult ei vabasta sind halduskoormusest, vaid aitavad ka meelitada ligi ja hoida usaldusväärset rentnike baasi.