Kuidas saame aidata?

Abikeskus Üldine Makse ja tagasimaksed Broneeringu tagasimaksed

Broneeringu tagasimaksed

Vahel plaanid muutuvad ja võib juhtuda, et pead broneeringu tühistama. Siin on kõik, mida pead teadma tagastusprotsessi kohta GoMore'is, et saaksid aru, millal ja kuidas tagasimakseid teostatakse.

Millal tagasimakseid tehakse?

Tagasimakseid tehakse vastavalt meie renditingimustes kirjeldatud tühistamistingimustele.

Tagastamisprotsess

  • Aeg: Tagasimakseid töödeldakse tavaliselt 1-5 pangapäeva jooksul, sõltuvalt sinu panga töötlemisaegadest. Pane tähele, et GoMore ei saa seda protsessi kiirendada, kuna see sõltub sinu pangast.

  • Metood: Tagasimakseid tehakse samal makseviisil, mida kasutasid broneerimisel.

Tühistamistasud

  • Hilinenud tühistamised: Arvesta, et broneeringu tühistamine vahetult enne rendi algust võib kaasa tuua tühistamistasu, mis arvatakse sinu tagastusest maha.

Nõuanded sujuva tagastusprotsessi jaoks

  • Tutvu tühistamistingimustega: Enne broneerimist tutvu alati tühistamistingimustega, et mõista võimalikke tasusid ja tingimusi.

  • Tühista õigel ajal: Mida varem tühistad, seda väiksem on tõenäosus, et sulle lisatasusid määratakse.

Kui sul on küsimusi või vajad abi tagastuse töötlemisel, võta ühendust GoMore'i klienditoega. Oleme siin, et aidata tagada sinu tehingute sujuvus ja sinu rahulolu.

Kas said küsimusele vastuse?

Seotud artiklid

Rentniku abi

Rendi tagatisraha

Kas sul on veel küsimusi?

Võta meiega ühendust