Maksevigade ilmnemine võib olla tüütu, aga pole hullu! Siin on samm-sammuline juhend, mida teha, kui GoMore'i kasutamisel maksega midagi untsu läheb.
1. Kontrolli oma kaardi saldot
- Veendu, et kaardil on tehingu sooritamiseks piisavalt raha. Vajadusel vkasuta mõnda teist maksekaarti.
2. Kontrolli kaardiandmeid
- Vaata üle, et kõik sisestatud kaardiandmed oleksid õiged, sealhulgas kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
3. Kontrolli blokeeringute olemasolu
- Mõnikord võivad pangad blokeerida tehinguid makselimiidi või muude põhjuste tõttu. Võta ühendust oma pangaga ja veendu, et su kaardil poleks blokeeringuid, mis tehingu sooritamist takistavad.
4. Sisesta kaardi andmed uuesti
- Eemalda praegune makseviis ja lisa see uuesti:
Mine GoMore avalehele.
Kliki paremas ülanurgas oma profiilipildil.
Vali "Makseviisid" ja järgi juhiseid, et kaardi andmed uuesti lisada.
5. 3D Secure kinnitus
- Veendu, et sinu kaart on registreeritud 3D Secure kinnitusega online-tehingute jaoks. See täiendav turvakorraldus on nõutav kõigi EL-is tehtavate internetimaksete puhul.
6. Süsteemivead
Kui arvad, et tegu on süsteemiveaga, kustuta praegune broneering ja alusta uuesti. Lisa broneeringule uuendatud makseandmed.
Veendu, et kasutatav äpp või brauser oleks uusimale versioonile uuendatud.
7. Võta ühendust klienditoega
- Kui ükski ülaltoodud sammudest ei lahenda probleemi, võta ühendust GoMore klienditoega. Meie meeskond aitab sul kõik makseprobleemid kiirelt lahendada.
** Tähelepanu! Broneeringumaksete teostamine väljaspool meie maksemoodulit ei ole lubatud teha ning see võib kaasa tuua kasutajaprofiilide sulgemise.
Pea meeles, et ajakohase ja täpse makseteabe säilitamine oma GoMore'i konto seadetes aitab vältida tulevasi makseprobleeme. Kui sul on küsimusi või vajad abi, võta julgelt ühendust meie klienditoega. Oleme siin, et tagada su kogemus oleks sujuv ja meeldiv!