Kuidas saame aidata?

Abi Üldine GoMore+ Kuidas oma GoMore+ tellimust muuta?

Kuidas oma GoMore+ tellimust muuta?

Hetkel GoMore ei toeta GoMore+ tellimuspakettide otsest muutmist. Kui soovid on tellimust muuta, saad toimida nii:

Esimene võimalus: Tühista ja telli uuesti.

  • Tühista praegune tellimus: Logi sisse oma GoMore-kontole, mine tellimuste seadetesse ja vali võimalus praegune tellimus tühistada. Pea meeles, et tellimus jääb aktiivseks kuni praeguse arveldusperioodi lõpuni.

  • Telli uus pakett: Kui praegune tellimusperiood lõpeb, saad tellida uue GoMore+ paketi, mis sinu vajadustele paremini vastab.

Teine võimalus: Võta ühendust klienditoega

  • Küsi abi: Kui eelistad personaalset abi või pead muudatusi tegema kohe, siis võta ühendust GoMore klienditoega. Meie meeskond saab sind juhendada ja aidata tellimusega seotud muudatusi teha.

Mõned olulised punktid

  • Loe GoMore+ tingimusi, et mõista oma tellimuse muutmisega seotud võimalikke tagajärgi, näiteks tasusid järelejäänud kuude eest, kui need jäävad siduva perioodi sisse.

Lisainfo saamiseks või probleemide korral on GoMore klienditugi sulle abiks. Võta meiega ühendust veebilehe või rakenduse kaudu.

Oleme pühendunud sellele, et sinu kogemus GoMore+'ga vastaks sinu ootustele ja vajadustele.

Kas said küsimusele vastuse?