Kuidas saan kindel olla, et rentnik on usaldusväärne?
Kujutle seda: sa annad oma auto võõrale ja mõtled, kas ta üldse teab, mis on sidur. Ära muretse! GoMore'is me kontrollime iga rentnikku individuaalselt. Oleme 10 aasta jooksul välja töödanud katva taustakontrolli protsessi, mille käigus otsuste tegemine ei ole jäetud robotide kanda vaid inimesed kontrollivad inimesi. Enne kui broneeringutaotlus sinuni jõuab, on GoMore juba omalt poolt potensiaalse rentniku taustakontrollinud. Lisaks jääb sulle kui auto omanikule alati viima sõna ning saad ise otsustada kellele ja kui tihti oma autot välja rendid.
Aga mis siis, kui autoga midagi juhtub?
Kõik eraisikute poolt välja renditud autod on kindlustatud laialdase kaskoga. See tähendab, et kui rentnikul juhtub rendiperioodi ajal midagi ootamatut, ei pea sina oma rahakotti tühjendama vaid meie kindlustuspartner Omocom aitab kindlustustingimustele kohaselt hädast välja.
Oleme Omocomiga välja töödanud spetsiaalse kaskokindlustuse just nimelt autode jagamise jaoks, mis katab sõiduki, mille turuväärtus võib olla isegi 100.000 eurot . Kindlustus sisaldab kahju ja kahjustused, sealhulgas varguse, rendipettuse, tulekahju, klaasi kahjustused ja sõidukikahjustused. Lisaks Omocomi kindlustus sisaldab ka teeabi, seega kui rentnik jääb mingil põhjusel teepeale keset metsa, saab ta abi RedGo teeabi kaudu ja sa ei pea organiseerima hilja õhtul autole ja rentnikule transporti vaid võid rahumeeli lasta sellega tegeleda asjatundjatel.
Lisaks on meie rentnikud tegelikult väga kohusetundlikud ning äpardusi juhtub äärmiselt harva.
Aga kes kiiruse- ja parkimistrahvide eest vastutab?
Me kõik teame, et vahel võib jalg gaasipedaalil natuke liiga raske olla või parkimisautomaadi märk jääb märkamata. Aga ära muretse, rentnik vastutab nende trahvide eest, sellisel puhul on sul kaks valikut: 1. Võta otse rentnikuga ühendust GoMore´i chati kaudu ja aruta, kas see oli tõesti tema süü, et hommikune värske take away kohvi aroom ta tähelepanelikkust mõjutas. 2.Maksa trahv maksetähtaja ületamise vältimiseks ning saada trahviteade GoMore´ile äpi kaudu ning lase GoMore´il rentnikuga trahv arveldada. GoMore teeb kindlaks, millal ja kes on trahvi saanud, maksab su GoMore´i kontole trahvisumma kiiremas korras ning arveldab rentnikuga omavahel.
Mu auto tagastati määrdununa – kes maksab puhastuskulude eest?
Kui su auto tuleb tagasi ja näib, et see on läbi elanud suvepuhkuse reisi koos lastega, ning auto vajaks puhastust, siis rentnik vastutab puhastamise või puhastuskulude eest. Meie renditingimuste kohaselt on rentnikud kohustatud auto tagastama samas sisukorras, mida see oli enne rendiga alustamist, kuid me teame, et äpardusi võib juhtuda ka viimasel minutil enne auto tagastamist. Võid rentnikuga otse suhelda meie chati kaudu ning kokku leppida puhastuskulude suhtes või jällegi hoopis teavitada meid ja me aitame olukorra lahendada, et su auto jälle puhas oleks. Lisaks aitame ka arveldada puhastuskulude eest. Nagu ka eelnevalt mainitud, siis on rentnikud tegelikult väha kohusetundlikud ning mõistavad, et tegemist on teise inimese isikliku varaga.
Mis siis, kui ma ei leia tekkinud küsimustele vastuseid?
Kui sa oled segaduses ja ei leia vastuseid, oleme meie siin, et sind aidata. Meie klienditeenindus on alati valmis vastama kõikidele küsimustele telefoni või meili teel. Ei mingeid erinevaid valikuid enne kõne ühendamist – sa saad kohe rääkida päris inimesega! Emailidele vastame järgmise tööpäeva jooksul ja kui me oleme suletud, siis meie chatbot on valmis sind aitama isegi öösel.